mandag 8. oktober 2012

blogge? hæ..? Ja, for jeg skal ta dere med på en vinterreise med HURTIGRUTA! :)


Grunnen til at jeg er her nå, i bloggverdenen, er i utgangspunktet fordi jeg har vunnet en testreise med Hurtigruta av magasinet Reiselyst! Fantastisk moro!

Jeg skal skrive blogginnlegg underveis og en reportasje i etterkant... !!! Hjelp!! Jeg som slett ikke har ordenes makt og store gave... (Jeg håper vel, og trøster meg med, at jeg er noe flinkere på å lytte.. hehe..)
Men så kom jeg på at dette ikke behøver å være litteratur i nobelprisformat..vel..? Så kanskje jeg allikevel kan klare å legge inn noen bilder og inntrykk som kanskje noen har lyst til å lese..? Sånn helt frivillige lese, mener jeg :)

Den store reisen skal foregå i slutten av november og forberedelsene er alt i full gang.

Men aller først er det ROMA

:) hilsen anne




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar